Svaka kompanija želi da ju prati dobar glas, ali nekada se klasičnim marketingom ne može postići sve ono što poslodavci žele. Promotivni darovi dobar su dodatak klasičnom marketingu jer omogućuju kompaniji da dopre do slojeva društva do kojih inače možda ne bi, npr. do učenika ili studenata.
Važno je voditi računa o tome da promotivni poklon bude koristan te da se logo kompanije vidi, ali da nije previše očit kako bi ga primatelj i dalje želio koristiti bez da se osjeća kao reklama koja hoda. Osim toga, važno ga je prilagoditi ciljanoj publici.
Sadržaj
Promotivni pokloni za studente
Ukoliko studenti nisu kupci ili konzumenti našeg brenda, a htjeli bismo da to postanu, možemo ih pokušati privući nekim vidom reklama. Neki promotivni darovi koji se mogu koristiti za studente kao ciljanu skupinu za oglašavanje su:
- Boca za vodu
- Kemijska olovka
- Kapa
- Stres loptica
Idealna mjesta za podjelu studentima je u okolici studentskih domova te u okolici fakulteta. U zimsko vrijeme, kapa kao promotivni poklon gotovo će svima dobro doći, a ljeti će malo tko odbiti bocu za vodu. Studenti dobivaju nešto što nisu ni znali da im je potrebno, a kompanija dobiva potencijalnog novog kupca.
Vlastiti proizvod kao promotivni dar
Kada poklanjamo vlastiti proizvod kao promotivni dar, potrebno je pobrinuti se za to da on dolazi u privlačnoj embalaži koji primatelji mogu naknadno iskoristiti. Na taj način, osim što dajemo potencijalnim kupcima priliku da probaju naš proizvod, ostajemo im u podsvijesti.
Naime, kutija ili vrećica s logom našeg brenda stoji negdje gdje ga kupac može često vidjeti i tako ga podsvjesno stalno podsjećamo na naš brend ili tvrtku.
Nagradite svoje zaposlenike
Ukoliko zaposlenicima u našoj kompaniji poklonimo promotivni dar koji će oni zaista moći koristiti na radnom mjestu, stvaramo si odličnu reklamu i dobivamo sretnije i zadovoljnije zaposlenike. Ukoliko zaposlenicima poklonimo npr. držač za laptop s logom kompanije i oni taj držač za laptop zaista svakodnevno koriste i drže na svom radnom stolu, to predstavlja odličnu reklamu koja će privući potencijalne partnere ili klijente kompanije.
Također, ukoliko zaposlenicima poklonite promotivni dar od recikliranog materijala, to će pokazati da je vaša kompanija ekološki osviještena te da osim o zaposlenicima, misli i o budućnosti planeta zemlje, o čemu biste svakako trebali dobro razmisliti.