Site Overlay

Vježbe uz koje ćete brzo vidjeti promjene

Želite li učvrstiti svoju stražnjicu, sada je pravo vrijeme da se bacite na posao. Pravilno vježbanje uz malo promjene prehrane pomoći će vam da u kratkom roku primijetite promjene na svom tijelu i vremenom zaradite stražnjicu kakvu ste uvijek željeli. Stoga krenite odmah.

Nemojte oklijevati i odgađati vježbanje i usvajanje novih prehrambenih navika. S takvim stavom velika je vjerojatnost da neće niti početi ili ćete jako brzo odustati.

Vježbajte sve mišićne skupine

Iako postoje vježbe za čvrstu stražnjicu koje će se fokusirati upravo na taj dio vašeg tijela, prije no što krenete vježbati važno je da razmislite o tome koji vam je krajnji cilj. Želite li što prije doći do čvrste i utegnute stražnjice, onda ne smijete vježbati samo nju, već i ostatak tijela. Samo tako će rezultati biti vidljivi brže, ali i biti bolji, jer će se promjene vidjeti na vašem cijelom tijelu, a ne samo na stražnjici. Upravo radi toga, vježbe za čvrstu stražnjicu ne biste trebali raditi zasebno, već kao dio vaše redovite rutine vježbanja.

Vježbajte svakodnevno

Osim vježbi za čvrstu stražnjicu koje odrađujete za vrijeme treninga, vježbati možete i za vrijeme svakodnevnih aktivnosti. Umjesto dizala radije se odlučite za stepenice te št više hodajte više. Ako možete, zamijenite prijevoz do posla ili škole šetnjom. Ovakvo vježbanje pomoći će vam da što prije dostignete željene rezultate i vježbate čak i kada niste u vježbaonici. 

Vježbati mišiće stražnjice možete i potajno za vrijeme dana. Sve što treba je stegnuti mišiće desetak sekundi te ih nakon toga opustiti na nekoliko sekundi. Ponavljati ovu vježbu možete koliko god puta želite te ju možete raditi gotovo bilo gdje.

Vježbe za trening

Kada pak radite vježbe za čvrstu stražnjicu na treningu, onda se fokusirajte na vježbe poput: 

  • preskakanja užeta
  • čučnjeva
  • podizanja kukova
  • iskoraka

Kada radite ovakve ciljane vježbe, svakako pazite na pravilnost izvedbe, jer neke od ovih vježbi mogu biti nezgodne za koljena. S druge strane, aktivnosti poput hodanja, rolanja i plesa također su dobre vježbe za oblikovanje čvrste stražnjice, a uključuju i korištenje drugih mišića pa će vam pomoći dodatno učvrstiti tijelo. Sve ove vježbe ujedno će vam pomoći da se osjećate bolje i ugodnije u svom tijelu i postignete rezultate o kojima ste uvijek sanjali. 

Članci u istoj kategoriji: