Site Overlay

Zanimljiva opcija online oglašavanja

U današnje vrijeme postoji puno opcija za oglašavanje na tržištu, a jedna od njih je i Google Ads ili Google Adwords. Usluge Google Adwordsa koriste tvrtke kako bi promovirale svoje proizvode i usluge. Naime, promoviranjem uz pomoć ove usluge oglas vaše tvrtke će se pojavljivati u Google pretraživanju, na YouTube-u i na ostalim web lokacijama. 

Specifičnost ovakve vrste oglašavanje je to što oglašivačima pruža mogućnost odabira specifičnih ciljeva za oglašavanje poput poticanja telefonskih poziva ili posjeta web stranicama. Također, korisnici mogu prilagoditi svoje proračune i u bilo kojem trenutku pokrenuti ili zaustaviti svoje oglase.

Modus operandi Google Adwordsa

Način na koji Google Adwords oglašavanje funkcionira je taj da on prikazuje oglase određene tvrtke onda kada korisnici u Google pretraživaču pretražuju proizvode ili usluge te tvrtke. Upravo je u tome još jedna specifičnost ove oglašivačke platforme koja uz pomoć pametne tehnologije potencijalnim kupcima ili korisnicima prikazuje oglase u trenutku kada se oni spremaju poduzeti radnju kupnje, poziva ili posjeta web stranici zbog informiranja.

Google Adwords oglašavanje funkcionira
Google Adwords kampanja se određuje na temelju postavki vašeg budžeta

Kada i kako započeti s oglašavanjem

Oglašavanje uz pomoć Google Adwordsa moguće je čim se sami odlučite za to. Najprije se potrebno prijaviti na platformu ispunjavajući obrasce po kojima vas sustav vodi, a zatim i kroz izradu prvog oglasa. Evo nekoliko dodatnih savjeta za izradu kvalitetnog oglasa:

  1. možete započeti odabirom cilja poput povećanja broja posjetitelja vaše web-lokacije ili više telefonskih poziva vašoj tvrtki
  2. odaberite geografsko područje na kojem bi se vaš oglas trebao prikazati (mali radijus oko vaše tvrtke ili mnogo širi, gradovi, regije ili cijele države)
  3. izradit ćete svoj oglas i postaviti mjesečni budžet

Kada oglas bude odobren on će se pojaviti u Google pretraživanjima vaših ciljanih i potencijalnih kupaca. Onda kada klijent stupi u kontat s vašim oglasom (klik na oglas, poziv tvrtki ili posjet web stranici), tada kreće naplata oglasa. 

Formiranje budžeta za oglašavanje

Kao što je prethodno naglašeno, cijena oglasa putem Google Adwords kampanje se određuje na temelju postavki vašeg budžeta koji ste sami postavili te može funkcionirati s gotovo svakim proračunom. Onoga trenutka kada klijent stupi u kontakt s vašom tvrtkom, krenut će i naplata oglasa.

Video: Planiranje marketinškog proračuna u 6 koraka za početnike

Cijena oglasa ovisi o velikom broju kriterija o kojima se možete informirati na njihovim stranicama. Kada govorimo o cijenama, a ujedno i prednostima ovog tipa oglašavanja, to je svakako i činjenica što na ovoj platformi ne postoje minimalni zahtjevi za trošenje ni obvezno trajanje ugovora što znači da isti možete prekinuti bilo kad.

Članci u istoj kategoriji: